Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko rejestratorki medycznej w Wojewódzkim Ośrodku Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu

DYREKTOR
OŚRODKA LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
ogłasza nabór na wolne stanowisko:

rejestratorkę medyczną
w wymiarze 1 etatu
w Wojewódzkim Ośrodku Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia  w Opolu

 

Nazwa i adres jednostki: Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych

Woskowice Małe ul. Pałacowa 15,  46-100 Namysłów - Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu

Stanowisko pracy: rejestratorka medyczna

Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie: średnie
  2. Staż pracy: nie jest wymagany.
  3. Umiejętność obsługi komputera.
  4. Znajomość i umiejętność obsługi pakietu Office, w tym znajomość i umiejętność obsługi arkuszy kalkulacyjnych.
  5. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych np. faxu, kserokopiarki.

Wymagania dodatkowe

 

  1. Mile widziana znajomość przepisów prawnych z zakresu:
    1. Ustawy o działalności leczniczej,
    2. Ustawy o prawach pacjenta i rzeczniku praw pacjenta,
    3. Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
    4. Rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania,
  2. Mile widziana znajomość programu Clininet,
  3. Mile widziane doświadczenie w pracy sekretarki medycznej w podmiocie leczniczym,
  4. Mile widziana znajomość normy PN EN ISO 9001:2015-10
  5. Mile widziana znajomość normy PN ISO/IEC 27001:2017-06

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

 

  1. Obsługa administracyjno-biurowa Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży przy WOTUIW w tym prowadzenie rejestracji
  2. Monitorowanie realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia ( NFZ).
  3. Bieżąca kontrola ubezpieczeń i kodowania, wstępna weryfikacja, sporządzanie  raportów wykonania w medycznym programie informatycznym.
  4. Sporządzanie analiz dot. wykonania kontraktu.
  5. Udzielanie rzetelnej informacji dot. procedury przyjmowania pacjentów oraz prowadzonych świadczeń osobom zgłaszającym się do poradni.
  6. Dbałość o przebieg informacji pomiędzy specjalistami pracującymi w poradni a pacjentami.
  7. Prowadzenie oraz monitorowanie kolejek oczekujących pacjentów. Wprowadzenie pacjentów do systemu kolejki oczekujących.
  8. Pobieranie przy przyjęciu wymaganych dokumentów od pacjentów. Weryfikacja dokumentacji medycznej na bieżąco i po wypisaniu pacjenta.
  9. Kontakt z pacjentami w formie elektronicznej.
  10. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WOTUiW.
  11. Wydawanie dokumentacji medycznej.
  12. Przygotowywanie sprawozdań i analiz.
  13. Odbieranie korespondencji kierowanej do Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży przy WOTUiW.
  14. Prowadzenie spraw kancelaryjnych Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży przy WOTUiW.
  15. Sporządzanie zapotrzebowań na zakup materiałów niezbędnych do funkcjonowania Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży przy WOTUiW.

Warunki pracy

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  2. Wymiar czasu pracy: 1 etat.
  3. Praca w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia Opole ul. Głogowska 25b.  Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Wymagane dokumenty

  1. Życiorys zawodowy (CV) uwzględniający przebieg pracy zawodowej.
  2. Kwestionariusz osobowy – oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu).
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
  5. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (w załączeniu).
  6. Oświadczenie o nie figurowaniu w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym.
  7. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, o które się ubiega (w załączeniu).
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka nazwiska oraz pierwszej litery imienia (w załączeniu).
  9. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (w załączeniu wraz z klauzulą informacyjną).
  10. Inne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt 3 i 11 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV), kwestionariusz osobowy należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata  muszą  być podpisane własnoręcznym podpisem.

Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w rejestracji  Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia, Opole ul. Głogowska 25b,, z dopiskiem „Nabór na stanowisko rejestratorki medycznej”.

Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.07.2024 r. do godz. 14.00 – decyduje data wpływu oferty do rejestracji Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia, Opole ul. Głogowska 25b.

Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Nie przewiduje się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub profilu zaufanego zgodnie z ustawą z dnia z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1797).

Informacje dodatkowe

  1. Kandydaci spełniający wymogi formalne i zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej.
  2. Osoby nie wyrażające zgody na publikację swojego nazwiska i pierwszej litery imienia oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i nie podające danych do kontaktu – w celu uzyskania informacji o etapach naboru proszone są o osobisty kontakt z ośrodkiem.
  3. Nieobecność kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę, oznacza jego rezygnację z uczestnictwa w konkursie.
  4. Ogłoszenie o naborze oraz wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczane  na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, stronie internetowej.
  5. Dyrektor Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozstrzygnięcia w następstwie braku wyłonienia odpowiedniego kandydata.
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów mogą być odbierane w terminie do 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru, po tym okresie są niszczone komisyjnie.
  7. Informacje w sprawie naboru udzielane są pod numerem tel. 77 419 65 22

Dokumenty do pobrania:


PDFInformacja o wynikach oceny formalnej.pdf (155,33KB)

PDFInformacja o wynikach naboru.pdf (162,36KB)