Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Prośba o oszacowanie wartości zamówienia - Wykonanie rocznych przeglądów z wymianą materiałów eksploatacyjnych zespołu prądotwórczego znajdującego się w Ośrodku Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych w okresie kolejnych trzech lat tj. od 2023 r. do 2025 r.

PROŚBA O OSZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

pn.:

„Wykonanie rocznych przeglądów z wymianą materiałów eksploatacyjnych zespołu prądotwórczego znajdującego się w Ośrodku Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych w okresie kolejnych trzech lat tj. od 2023 r do 2025 r.”

Zapytanie o cenowe oszacowanie skierowane do potencjalnych Wykonawców

 

I. Zamawiający:

Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych
Woskowice Małe ul. Pałacowa 15
46-100 Namysłów tel.: 77 419 65 22
NIP: 752 12 95 792 REGON: 000290890

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości niższej niż kwota 130 000 zł

III. Przedmiot oszacowania

CPV – 71356100-9 Usługi kontroli technicznej

Wykonanie rocznych przeglądów z wymianą materiałów eksploatacyjnych zespołu prądotwórczego FG Wilson, rok produkcji 2015, TYP agregatu: P110-3, moc 80 kW, silnik Perkins seria 1104, w okresie kolejnych 3 lat (2023r.-2025r.) znajdującego się w budynku Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, Woskowice Małe ul. Pałacowa 15 Przegląd należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta (w załączeniu zalecenia serwisowe silników PERKINS).

W ramach serwisu/przeglądu należy wykonać m.in.:

  1. Oględziny zewnętrzne
    - sprawdzenie czystości zespołu prądotwórczego, ewentualnie czyszczenie,
    - zlokalizowanie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych,
  2. Oględziny układu paliwowego w zespole prądotwórczym
    - wymiana filtrów paliwa,
    - sprawdzenie szczelności układu paliwowego,
  3. Oględziny układu chłodzenia w zespole prądotwórczym
    - sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego, ewentualnie uzupełnienie,
    - sprawdzenie złączy elastycznych, ewentualnie wymiana,
    - sprawdzenie szczelności układu chłodzenia, ewentualna naprawa,
    - sprawdzenie poprawności działania układu podgrzewania silnika.
  4. Oględziny układu smarowania w zespole prądotwórczym
    - wymiana filtra oleju smarnego,
    - wymiana oleju,
    - sprawdzenie szczelności układu.
  5. Oględziny układu rozruchowego w zespole prądotwórczym
    - sprawdzenie stanu akumulatorów,
    - sprawdzenie poziomu elektrolitów, ewentualnie uzupełnienie,
    - sprawdzenie napięcia ładowania baterii,
    - sprawdzenie stanu instalacji niskiego napięcia,
    - sprawdzenie działania rozrusznika.
  6. Oględziny obwodów kontrolno-pomiarowych w zespole prądotwórczym
    - sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju,
    - sprawdzenia czujnika temperatury płynu,
    - sprawdzenie wskaźników i manometrów,
    - sprawdzenie układu sterowania i kontroli.
  7. Oględziny układu prądnicy w zespole prądotwórczym
    - kontrola izolacji uzwojeń prądnicy,
    - sprawdzenie połączeń elektrycznych,
    - sprawdzenie regulatora napięcia.
  8. Oględziny układu zasilania w powietrze w zespole prądotwórczym
    - sprawdzenie stanu filtrów powietrza, ewentualnie wymiana/czyszczenie,
    - sprawdzenie działania przepustnic powietrza,
  9. Sprawdzenie działania zespołu prądotwórczego
    - na biegu jałowym, ewentualne poprawki i regulacje,
    - pod obciążeniem (jeżeli będzie możliwe).
  10. Sporządzenie protokołu z przeglądu i serwisu agregatu
  11. Sprawdzenie działania zespołu prądotwórczego pod obciążeniem - test z opornicą
    (w czasie realizacji umowy ma prawo zlecić dodatkowo Wykonawcy sprawdzenie działania zespołu prądotwórczego pod obciążeniem - test z opornicą za dodatkową opłatą)

Pomiary i dokumentacja winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami PN z zachowaniem należytej staranności.
Dokumentem potwierdzającym każdorazowe wykonanie prac objętych Umową będzie Protokół Odbioru/Raport serwisowy sporządzony przez Wykonawcę i podpisany przez obie Strony Umowy.

Szacunkową wartość zamówienia należy określić na podstawie wykonania z należytą starannością czynności wymienionych w przedmiocie zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania, wpływających na ostateczną cenę, w tym koszty dojazdu i utylizacji zużytych materiałów.

III. Odpowiedź

W odpowiedzi prosimy o podanie szacunkowej ceny netto i brutto (wg wzoru przedstawionego w Załączniku nr 1 - Formularz oszacowania) za wykonanie zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia

Uprzejmie prosimy o przesłanie przedmiotowego oszacowania pocztą elektroniczną na adres w terminie do 12 października 2023 roku, do godz. 11.00.

Informujemy, że przedmiotowa prośba nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu art.66 KC ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dn. 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
Ma ono na celu rozeznanie rynku firm oraz uzyskanie wiedzy na temat kosztów związanych z planowanym zamówieniem.

Zamawiający dopuszcza możliwość wyboru Wykonawcy na podstawie otrzymanych formularzy szacowania wartości zamówienia.

Dokumenty do pobrania: