Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko Terapeuty - Koordynatora Poradni Dzieci i Młodzieży w wymiarze 1/2 etatu w Wojewódzkim Ośrodku Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu

DYREKTOR
OŚRODKA LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
ogłasza nabór na wolne stanowisko:
Terapeuty - Koordynatora Poradni Dzieci i Młodzieży w wymiarze 1/2 etatu
w Wojewódzkim Ośrodku Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu

 

Nazwa i adres jednostki: Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych

Woskowice Małe ul. Pałacowa 15,  46-100 Namysłów – Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu

Stanowisko pracy:  Terapeuta - Koordynator Poradni Dzieci i Młodzieży  

I. Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Posiadanie kwalifikacji niezbędnych do pracy na ww. stanowisku pracy tj. spełnienie przynajmniej jednego z poniższych warunków:
    2.1. posiadanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień lub,
    2.2. posiadanie statusu osoby ubiegającej się o otrzymanie certyfikatu specjalisty psychoterapii uzależnień lub osoby w trakcie specjalizacji w dziedzinie psychoterapii uzależnień lub,
    2.3. posiadanie certyfikatu psychoterapeuty lub,
    2.4. posiadanie statusu osoby ubiegającej się o otrzymanie certyfikatu psychoterapeuty lub,
    2.5. posiadanie certyfikatu specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży lub,
    2.6. status osoby posiadającej decyzję ministra właściwego do spraw zdrowia o uznaniu dorobku naukowego lub zawodowego za równoważny ze zrealizowaniem programu szkolenia specjalizacyjnego w tej dziedzinie, zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 lutego 2017 r. o uzyskiwaniu tytułu specjalisty w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia lub,
    2.7. status osoby w trakcie specjalizacji w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży.
  3. Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na ww. stanowisku pracy oraz umiejętności ich praktycznego zastosowania tj. w szczególności przepisów z zakresu :
    • ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
    • ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,
    • ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
    • ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
    • rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień,
    • ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

II. Wymagania dodatkowe

  1. Mile widziana znajomość programu Clininet,
  2. Mile widziana znajomość normy PN EN ISO 9001:2015-10
  3. Mile widziana znajomość normy PN ISO/IEC 27001:2017-06

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  1. Koordynowanie pracy zespołu terapeutycznego Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży.
  2. Organizacja i uczestnictwo w superwizjach.
  3. Koordynacja projektów dotyczących rozwoju funkcjonowania Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży.
  4. Tworzenie i modyfikacja procedur operacyjnych Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży.
  5. Tworzenia i aktualizacja programu terapeutycznego Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży.
  6. Współpraca z Kierownikiem WOTUiW w zakresie zapewnienia szkoleń i możliwości dokształcania pracowników.
  7. Współpraca z Poradnią Leczenia Uzależnień dla Dorosłych i Oddziałem Dziennym WOTUiW Opole w szczególności w zakresie przepływu pacjentów.
  8. Bieżąca analiza i ewaluacja wykonania kontraktu Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży zawartego z NFZ.
  9. Udzielanie świadczeń zdrowotnych.
  10. Przyjmowanie pacjenta do programu terapeutycznego i zawieranie kontraktu.
  11. Przeprowadzanie analizy diagnostycznej.
  12. Planowanie i świadczenie terapii indywidualnej i grupowej pacjentom.
  13. Czuwanie nad przebiegiem terapii i procesem zdrowienia pacjenta.
  14. Opracowywanie i stosowanie procedur terapeutycznych.
  15. Realizacja procedur zgodnie z wymogami Narodowego Funduszu Zdrowia
  16. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji medycznej pacjenta w programie obowiązującym w Ośrodku.
  17. Ocena przebiegu i efektów terapii.
  18. Współpraca z grupami samopomocowymi.
  19. Aktywny udział w posiedzeniach zespołu terapeutycznego.
  20. Przestrzeganie norm etyki zawodowej oraz praw pacjenta w trakcie udzielania świadczeń zdrowotnych.
  21. Nadzór nad poprawnym i terminowym wypełnianiem obowiązków zespołu terapeutycznego.
  22. Dbanie o przepływ informacji w zespole Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży oraz rozwiązywanie bieżących problemów.
  23. Dbanie o jakość świadczonych usług.
  24. Dokładne i na bieżąco prowadzenie dokumentacji medycznej, w systemie informatycznym.
  25. Przestrzeganie norm etyki zawodowej oraz praw pacjenta w trakcie udzielania świadczeń zdrowotnych.
  26. Uprzejme traktowanie pacjentów.
  27. Uczestnictwo w zebraniach  klinicznych.
  28. Podnoszenie kwalifikacji w różnych formach – rozwój zawodowy, w tym uczestnictwo w szkoleniach.
  29. Sporządzanie sprawozdań o stanie realizacji udzielonych świadczeń zdrowotnych Poradni Leczenia Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży.

IV. Warunki pracy

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  2. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu.
  3. Praca w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia Opole ul. Głogowska 25b. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z  niepełnosprawnością ruchową.

V. Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny
  2. Życiorys zawodowy (CV) uwzględniający przebieg pracy zawodowej.
  3. Kwestionariusz osobowy – oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.
  5. Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (w załączeniu).
  6. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego (w załączeniu).
  7. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, o które się ubiega (w załączeniu).
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka nazwiska oraz pierwszej litery imienia (w załączeniu).
  9. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (w załączeniu wraz z klauzulą informacyjną).
  10. Inne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia, kwalifikacje i umiejętności.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt 4 i 10 - powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV), list motywacyjny i kwestionariusz osobowy należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być podpisane własnoręcznym podpisem.

VI. Termin i miejsce składania ofert

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w rejestracji Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia, Opole ul. Głogowska 25b,
z dopiskiem „Nabór na stanowisko Terapeuty - Koordynatora Poradni Dzieci i Młodzieży”.

Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.05.2023 r. do godz. 14.00 – decyduje data wpływu oferty do rejestracji Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia, Opole ul. Głogowska 25b.

Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Nie przewiduje się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub profilu zaufanego zgodnie z ustawą z dnia z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.

VII. Informacje dodatkowe

  1. Kandydaci spełniający wymogi formalne i zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej.
  2. Osoby nie wyrażające zgody na publikację swojego nazwiska i pierwszej litery imienia oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i nie podające danych do kontaktu – w celu uzyskania informacji o etapach naboru proszone są o osobisty kontakt z ośrodkiem.
  3. Nieobecność kandydata w wyznaczonym terminie, bez względu na przyczynę, oznacza jego rezygnację z uczestnictwa w konkursie.
  4. Ogłoszenie o naborze oraz wszelkie informacje związane z przedmiotowym naborem będą umieszczane  na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, stronie internetowej.
  5. Dyrektor Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych zastrzega sobie prawo odstąpienia od rozstrzygnięcia w następstwie braku wyłonienia odpowiedniego kandydata.
  6. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów mogą być odbierane w terminie do 3 miesięcy od daty ogłoszenia naboru, po tym okresie są niszczone komisyjnie.
  7. Informacje w sprawie naboru udzielane są pod numerem tel. 77 419 65 22.

/-/ Bartłomiej Orpel
DYREKTOR
Ośrodka Leczenia Odwykowego
w Woskowicach Małych

Dokumenty do pobrania:


PDFInformacja o wynikach naboru.pdf (164,64KB)